Stránka 1 z 1

Závada N 146 - další možná příčina vzniku hlášky VAG

Nový příspěvekNapsal: 30 dub 2012, 19:21
od Mad_Boxs
Tak volně se pokusím navázat na moje minulé téma "houpání dávky paliva".

Rozblikala se mi kontrolka žhavení a Vag mi hlásil Chyba na N146 bez dalších možných příčin. Už jsem chtěl měnit celou hlavu, ale stále mi bylo divné, že se závada objevovala až po zahřátí na provozní teplotu a krátkodobém zastavení s vypnutím motoru.
V hlavě čerpadla je snímač teploty paliva a světe div se mám moc vysokou teplotu čerpadla. jestli to je způsobené předchozí závadou, zaseknutým přepadem a unaveným podávacím čerpadlem, netuším. Teď mi jede zpětná větev (přepad) jen tak malinko, takový malý čůrek, ale teče. Netuším kolik má téci přepadem na správném čerpadle.
Ještě by to mohl dělat termoventil ve filtru.
Tak jsem se vyhlašování závady zbavil tím, že jsem do obvodu termistoru (teplotního senzoru) vrazil 300ohm odpor do série a tím jsem sundal tu max. teplotu a VAG a kontrolka žhavení jsou v klidu. Uvidím, jestli se čerpadlo nerozchodí, pokud ne, tak mě čeká výměna.

Re: Závada N 146 - další možná příčina vzniku hlášky VAG

Nový příspěvekNapsal: 01 kvě 2012, 19:04
od Mad_Boxs
Tak nefunkční termoventil, byl stále přepnutý na ohřev. zkušebně jsem ho vyřadil a závada se už neobjevuje.

Re: Závada N 146 - další možná příčina vzniku hlášky VAG

Nový příspěvekNapsal: 02 kvě 2012, 19:53
od tdiracing
Teda chlape kam ty na ty závady chodíš

Re: Závada N 146 - další možná příčina vzniku hlášky VAG

Nový příspěvekNapsal: 02 kvě 2012, 20:05
od Mad_Boxs
To já nevím, to tak nějak to samo, s tím už jsem to koupil :lol: