2,5i Long Syncro 4x4 LPG

2,5i Long Syncro 4x4 LPG

Nový příspěvekod Rcmak » 15 črc 2012, 10:02

Ahoj,kluci varujte me prosim pred cimkoli. Nemam s timto motorem ani o provozu motoru na plyn zadnou zkusenost,ani jsem nic nenasel.Dalsi vec jsou nahradni dily,myslim tim dostupnost a cenu,oproti treba 1,9 TD.Nasel jsem si na bazaru krasavce,potrebuju vic mista nez mam v kratkym.Vsem dik
Rcmak
 
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2012, 15:45
Bydliště: Tábor

Re: 2,5i Long Syncro 4x4 LPG

Nový příspěvekod tdiracing » 18 črc 2012, 11:55

V podstatě s těmito motory problémy nejsou,co je potřeba,tak se podívat jak dlouho má platnost plynová nádrž,po 10ti letech se musí vyměnit,a to že to spaluje plyn,tak se musí častěji měnit zapalovací svíčky samozřejmě pravidelně měnit náplně a to jak v motoru,tak v převodovce a diferenciálu.Kde náplň neměníme je viskozní spojka.Dostupnost náhradních dílů je stejná jako u tdi co je problém tak s výfukem,nedá se objednat v druhovýrobě ale dá se bez obav použít z tdi.
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: 2,5i Long Syncro 4x4 LPG

Nový příspěvekod Rcmak » 18 črc 2012, 21:20

Super,dekuju moc,budu premyslet.
Rcmak
 
Příspěvky: 7
Registrován: 03 čer 2012, 15:45
Bydliště: Tábor


Zpět na T4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron