Rozvody

Rozvody

Nový příspěvekod tdiracing » 20 říj 2011, 00:50

Není to tak dlouho co se mi dostal do ruky multivan r.v. 1994,opravdu zachovalý kousek,jeho majitel chtěl mít vše tak jak má být a ihned po tom co auto zakoupil v bazaru tak že nechá vyměnit veškeré provozní náplně,multíka svěřil známemu co má autoservis,když si majitel své auto odvážel po sevisních úkonech ujel pouze 50 km a v motoru začlo rachotit až se zastavilo uplně.
Následky po neodborném zásahu byly značné.
Přílohy
P2230004.JPG
P2230002.JPG
pěkně se otisknul ventil do pístu
P2230001.JPG
P2160025.JPG
P2160024.JPG
poškozená vačka
P2160023.JPG
tady je vidět kde je příčina proč byl řemen od oleje,simering na klice
P2160020.JPG
P2160017.JPG
rozbité zdvihátko ventilu-hydroštel
P2160004.JPG
na krytu řemene je vidět jak řemen byl špatně nasazenej a hobloval kryt
P2160002.JPG
Rozvodový řemen je od motorového oleje
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: Rozvody

Nový příspěvekod tdiracing » 20 říj 2011, 01:11

Tak se sundala hlava motoru,některá zdvihátka nešla ani vyndat a tak se musely udělat vložky aby zdvihátka správně plnila svoji funkci,namontovaly se nové rozvody,včetně vodní pumpy a motor po této opravě najezdil 30 000 km a funguje tak jak má
Přílohy
P2240018.JPG
nová vačka
P2240013.JPG
vodící kladka
P2240011.JPG
vodní pumpa provedení do roku 1995,touto vodní pumpou se napíná ozubený rozvodový řemen,proto ty axiální díry
P2240010.JPG
vodní pumpa
P2230008.JPG
P2230006.JPG
P2230005.JPG
Tady je vidět jak se vyvložkovala hlava
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: Rozvody

Nový příspěvekod Honza-VW » 20 říj 2011, 13:08

Jak je vidět není servis jako servis.Bohužel mám i špatné zkušenosti ze značkovímy servisy.Člověk si myslí značkovej servis bude vše jak má být ale co tam předvádí nad tím zůstává rozum stát.Měl jsem vždy štěstí na mechaniky soukromníky.
Ta závada tedy vznikla od rozvodového řemenu??? :o
VW T4 2,5Tdi 190 koníků Caravelle
Mercedes Benz 318 Cdi 180 koní, Sprintér Bóóbika
Nová hračka-Mercedes-Benz Actros 1844 v plné palbě´+ návěs Krone

http://www.autoklub.cz

http://honza-vw.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Honza-VW
 
Příspěvky: 214
Registrován: 18 zář 2011, 14:18
Bydliště: Kutná Hora

Re: Rozvody

Nový příspěvekod tdiracing » 20 říj 2011, 19:58

Tam došlo k tomu že v servisu dotahovali vodící(ne napínací)kladku tak důkladně až strhli závit v hlavě motoru a tím že to nebylo dotažené tak jak by mělo a bylo volné tak vodící kladka tahala rozvodový řemen jinam než má být a na druhé straně se povolila vodní pumpa protože pro změnu nebyla dotažená vůbec(vodní pumpou se u tohoto motoru napíná rozvodový řemen)tak to pomalinku přeskakoval řemen až se to potkalo a došlo k takovému poškození jaké je vidět na fotkách.
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: Rozvody

Nový příspěvekod t4syncro » 20 říj 2011, 20:20

Mazec...

S rozvodama žádná sranda,mohl bych vyprávět.Já je teda neměl po "zásahu kutila" :) ,ale když jsem se dozvěděl,co mají najeto,orosil jsem se..necelých 190 tis. :roll:
Transporter T4 2.5TDi AXL Syncro Long 2002
Uživatelský avatar
t4syncro
 
Příspěvky: 70
Registrován: 20 zář 2011, 15:23
Bydliště: Břeclav

Re: Rozvody

Nový příspěvekod JaM » 20 říj 2011, 21:09

Neboj, ty moje vydržely s origo řemenem od výroby neuvěřitelných 230tis. :oops:
MarmeladenWagen T5
Syncrolong- bílý poloplech+tažná tyč
Syncrovella T4 -prodáno
Smažkobus T4 2,4D-už nejezdí

tel :777171480
Uživatelský avatar
JaM
 
Příspěvky: 214
Registrován: 20 zář 2011, 20:37
Bydliště: Praha 9

Re: Rozvody

Nový příspěvekod t4syncro » 20 říj 2011, 22:02

Ty jo,tak to je mazec č.2... :shock:
Transporter T4 2.5TDi AXL Syncro Long 2002
Uživatelský avatar
t4syncro
 
Příspěvky: 70
Registrován: 20 zář 2011, 15:23
Bydliště: Břeclav

Re: Rozvody

Nový příspěvekod Jakub T4 » 09 lis 2011, 23:44

to sou docela sumičky kilometrů by sem se bál že ten řemen rupne a nebo odejde kladka do věčných lovišť
VW Multibastl 2,4D v LDN ale už se rýsuje
Citroen Nemo - pracant městský
Uživatelský avatar
Jakub T4
 
Příspěvky: 120
Registrován: 21 zář 2011, 21:31
Bydliště: Buštěhrad

Re: Rozvody

Nový příspěvekod mmaarraa » 04 srp 2012, 11:29

Cau Tome a kluci,
cekaj me rozvody,tak koukam co pouzit za matros. Koukam, ze Tomas pouziva kladky INA, pumpu SKF a remeny?
Na aukru se prodavaj dve sady: 1. remeny Contitech a kladky s pumpou Ruvilee, nebo 2. remeny Contitech, kladky INA a pumpa Graf. Prodava to nejakej polak. Dali by jste si nejakou tuhle sadu do auta? Jak je na tom cenove origos?

Diky Mara
mmaarraa
 
Příspěvky: 7
Registrován: 14 lis 2011, 16:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Rozvody

Nový příspěvekod t4syncro » 07 srp 2012, 21:12

Ahoj,před rokem a půl jsem dával sadu INA(kladky,řemeny)+pumpa Airtex.Koupeno v Elit.
Kombinace aukro-rozvody-polák .... je myslím smrtelná .... :cry:
Transporter T4 2.5TDi AXL Syncro Long 2002
Uživatelský avatar
t4syncro
 
Příspěvky: 70
Registrován: 20 zář 2011, 15:23
Bydliště: Břeclav

Re: Rozvody

Nový příspěvekod mmaarraa » 20 srp 2012, 08:40

Ten Tomas se vali nekde na Hawaii, ne? :lol:
Koupil jsem remeny Contitech, kladky INA a vodni pumpu SKF, tak snad to bude OK 8-)
mmaarraa
 
Příspěvky: 7
Registrován: 14 lis 2011, 16:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Rozvody

Nový příspěvekod tdiracing » 24 srp 2012, 15:07

Ahoj Máro,rěmeny CT co si koupil sou velmi kvalitní,sám je používám,kladky INA sou taky v pohodě akorát bych je nedoporučoval na 90tisíc km jako u originálních kladek ale na 60tisíc u motorů TDI, motory 2,4 a 1,9 D a TD tam je to v pohodě.Vodní čerpadlo SKF je taky kvalitní ale na druhou stranu originál je originál a spousta lidí dělá to že když mění rozvody tak originální staré vodní čerpadlo vyhodí a přitom VW vymění starou za novou s doplatkem 2200 kč.Důležité je při výměně rozvodů vyměnit ozubené kolečko s klínkem,hlavní šroub a diamantovou podložku a vyměnit simerinky jak na klice tak na vačce.
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný


Zpět na T4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků