Stránka 1 z 1

Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 00:50
od tdiracing
Není to tak dlouho co se mi dostal do ruky multivan r.v. 1994,opravdu zachovalý kousek,jeho majitel chtěl mít vše tak jak má být a ihned po tom co auto zakoupil v bazaru tak že nechá vyměnit veškeré provozní náplně,multíka svěřil známemu co má autoservis,když si majitel své auto odvážel po sevisních úkonech ujel pouze 50 km a v motoru začlo rachotit až se zastavilo uplně.
Následky po neodborném zásahu byly značné.

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 01:11
od tdiracing
Tak se sundala hlava motoru,některá zdvihátka nešla ani vyndat a tak se musely udělat vložky aby zdvihátka správně plnila svoji funkci,namontovaly se nové rozvody,včetně vodní pumpy a motor po této opravě najezdil 30 000 km a funguje tak jak má

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 13:08
od Honza-VW
Jak je vidět není servis jako servis.Bohužel mám i špatné zkušenosti ze značkovímy servisy.Člověk si myslí značkovej servis bude vše jak má být ale co tam předvádí nad tím zůstává rozum stát.Měl jsem vždy štěstí na mechaniky soukromníky.
Ta závada tedy vznikla od rozvodového řemenu??? :o

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 19:58
od tdiracing
Tam došlo k tomu že v servisu dotahovali vodící(ne napínací)kladku tak důkladně až strhli závit v hlavě motoru a tím že to nebylo dotažené tak jak by mělo a bylo volné tak vodící kladka tahala rozvodový řemen jinam než má být a na druhé straně se povolila vodní pumpa protože pro změnu nebyla dotažená vůbec(vodní pumpou se u tohoto motoru napíná rozvodový řemen)tak to pomalinku přeskakoval řemen až se to potkalo a došlo k takovému poškození jaké je vidět na fotkách.

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 20:20
od t4syncro
Mazec...

S rozvodama žádná sranda,mohl bych vyprávět.Já je teda neměl po "zásahu kutila" :) ,ale když jsem se dozvěděl,co mají najeto,orosil jsem se..necelých 190 tis. :roll:

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 21:09
od JaM
Neboj, ty moje vydržely s origo řemenem od výroby neuvěřitelných 230tis. :oops:

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 říj 2011, 22:02
od t4syncro
Ty jo,tak to je mazec č.2... :shock:

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 09 lis 2011, 23:44
od Jakub T4
to sou docela sumičky kilometrů by sem se bál že ten řemen rupne a nebo odejde kladka do věčných lovišť

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 04 srp 2012, 11:29
od mmaarraa
Cau Tome a kluci,
cekaj me rozvody,tak koukam co pouzit za matros. Koukam, ze Tomas pouziva kladky INA, pumpu SKF a remeny?
Na aukru se prodavaj dve sady: 1. remeny Contitech a kladky s pumpou Ruvilee, nebo 2. remeny Contitech, kladky INA a pumpa Graf. Prodava to nejakej polak. Dali by jste si nejakou tuhle sadu do auta? Jak je na tom cenove origos?

Diky Mara

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 07 srp 2012, 21:12
od t4syncro
Ahoj,před rokem a půl jsem dával sadu INA(kladky,řemeny)+pumpa Airtex.Koupeno v Elit.
Kombinace aukro-rozvody-polák .... je myslím smrtelná .... :cry:

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 20 srp 2012, 08:40
od mmaarraa
Ten Tomas se vali nekde na Hawaii, ne? :lol:
Koupil jsem remeny Contitech, kladky INA a vodni pumpu SKF, tak snad to bude OK 8-)

Re: Rozvody

Nový příspěvekNapsal: 24 srp 2012, 15:07
od tdiracing
Ahoj Máro,rěmeny CT co si koupil sou velmi kvalitní,sám je používám,kladky INA sou taky v pohodě akorát bych je nedoporučoval na 90tisíc km jako u originálních kladek ale na 60tisíc u motorů TDI, motory 2,4 a 1,9 D a TD tam je to v pohodě.Vodní čerpadlo SKF je taky kvalitní ale na druhou stranu originál je originál a spousta lidí dělá to že když mění rozvody tak originální staré vodní čerpadlo vyhodí a přitom VW vymění starou za novou s doplatkem 2200 kč.Důležité je při výměně rozvodů vyměnit ozubené kolečko s klínkem,hlavní šroub a diamantovou podložku a vyměnit simerinky jak na klice tak na vačce.