Ahoj, jsem tu nový a hned mám jeden dotaz, na který mi nikde nedali odpověď.
Mám problém s dávkou paliva na jednotlivých válcích. Na studeném i ohřátém motoru mi VAG ukazuje rozptyl dávek na jednotlivých vstřikách -2,7 přes 0 do +2,5. A celkem pravidelně ve vlnách. Na TDI grafu mám pěkné sinusovky s časovou mezerou okolo 2-3s. Dělají to různě vstřiky, není to jen jeden, ale třeba někdy to dělají 3, někdy jen dva. Je to i slyšet, jak některý přidá a pak zase ubere.
Vstřiky vyčištěné a seřízené, nový pal. filtr, nové rozvody, nastavené.
Ještě další problémek, turbo mi nedotlačí na max. požadovanou hodnotu, váha dává dobře, ale turbo dá max 1550 a max.otáčky, kdy je ještě cítit zátah, tak jsou do 3K a víc ani ťuk. Turbo je také po repasi - vyměněné.
Mám podezření na ucpanej kat. Ten majitel předemnou s tím normálně jezdil a turbína byla KO, lítal z toho olej a jezdilo se vesele dál. Na 3k z výfuku lítaly brikety. Prý mu řekli, že to nafa a ta prostě musí kouřit.
Umí mi někdo poradit?