Par otazok a rad pred kupou

Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 29 lis 2011, 23:14

Zdravim, chcel by som sa spytať znalých na niektoré veci ohladne T4
Planujem už dosť dlhu dobu kupu vysnivanej T4 multivan a schyluje sa konecne k jeho uspešnej kupe a mam zopar otazok ktore som nejak na forach ennašiel pripadne nevšimol si ak bude niekto moct poradiť budem vdačný.

1, Maxidot sa daval len z velkou navi? a čo presne ukazuje u T4 maxidot, je tam to iste čo napr u passata 3BG?
2, sedadla prvej a druhej rady su vždy otočne a daju sa zaaretovať pripadne aj v 3/4 polohe aleo len v pravých uhloch?
3, ma multvan elektricky ovladane a vyhrievane spetaky a samozatmievaci stredovy spetak?
4, Daju sa aktualizovať mapy do velkej navi origo DX? pripade nejaky zoznam krajn ktore su k dispozicii?
5, v autach sa vyznam celkom slušne no rad by som vedieť ake hlave muchy maju T4ky a na čo sa zamerať a skontrolovať?
6, auta z nezavislým kurením origo čo su aj hodinky v palubke maju dve baterky? motor a pod sedadlom vodiča?
7, v pripade že je auto zo serie vybavene len 1din radiom da sa tam nainplantovať po vybrati kastliku pod radiom 2din radio alebo je ina konštrukcia palubovky za radiom ako napr u spominaneho passata?
8, kurenie čo ma hodiny v palubke sa da aj programovať že sa samo zapne bud podla nastaveneho času alebo na dialku pripadne podla nastavenej teploty? resp jako bufik?

V pripade kupy sa bude jednať o multivan 111kw 5q, nezavisle kurenie, navi a maxidot, tepomat,digi klima, vyhrievane sedačky, koža alebo latka (este zvažujem) ABS+ESP pripadne este strešne okno (no tych je ako šafranu)
sledujem inzeraty už dlhu dobu a najsť pekny stav za slušne peniaze z historiou bude celkom oriešok tak by som chcel vedieť nejake uskalia tyhcto aut na ktore sa zamerať pri obhliadke. VAGina je k dispozicii samozrejme

Vopred dakujem za info
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod trcek » 30 lis 2011, 21:50

Rad ti par otazek zodpovim :-)

1. Maxidot se daval jen s velkou navigaci a ukazuje to same co polodot, doba jizdy, aktualni spotreba, celkova spotreba a kilometry.
2. Prvni a druha rada se otaci jen o 180 stupnu, druha rada je i posuvna.
3. Zrcatka vyhryvane a elektricke jsou ale ne samostmivaci.
4. Mapy posledni o kterych vim jsou 2010/2011
5. Urcite si projdi historii podle VIN ve VW
6. Hodinky v palubce jsou bud pro horkovzdusne topeni a nebo pro prihrev, ty prvni poznas ze maji ragulaci intensity a ty druhe jsou bez, Jinak pokud tam jsou hodinky tak druha baterka je pod sedackou ridice...
7. Pokud je jednodin, dvoudin jde dat ale po vymene pricky pod palubkou.
8. Vsechny topeni s hodinkama jdou nastavit (nacasovat) a nebo za pouziti bud original dalky a nebo od vystupu alarmu ovladat.

Lovu ZDAR :ugeek:
VW Caravelle T4 long
Vw Transporter T3 syncro
VW Golf Country syncro
Vw Golf III. Tdi
Uživatelský avatar
trcek
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 zář 2011, 21:39
Bydliště: South Bohemia

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 30 lis 2011, 22:09

super dakujem za odpovede
polodot alebo maxidot neukazuju dojazd na nadrž?
tak tie mapy ked su do toho roku tak to može byť fajn, ako su n na tom mapy z podrobnostou, funguje to OK? su tam aj mapy SK CZ a okolitých krajín?
ozak kolko litrova je nadrž? niekde somnašiel že tam ludia zmestia 100l paliva
samostmievaci som myslel hlavny spetak na celnom skle

horkovzdušne topeni je vlastne bufik že zohrieva vodu ta pak ohreje radiator kurenia a ide podla nastavenej teploty teply vzduch z vyduchov hej?
prihrev sa zopina podla vonkajšej teploty a tym padom predohrieva vodu v aute ale auto neohrieva vzduch v interieri, alebo ako to vlastne funguje? a aky je v tom rozdiel?

v koncerne sa celkom orientujem ale Tčka vobec nepoznam :-) tak nech naberiem znalosti pred kupov

este ma napada otazka ohladne tažneho, každy 111kw multivan ma max hmotnosť brzdoveho privesu 2500kg?
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod trcek » 30 lis 2011, 23:11

Ani jeden neukazuje dojezd na nadrz.
Mapy jsem pouzival a docela fungovaly ale nejsou tak presne a neznaji vsechny ulice.
Nadrz je asi na 85litru, nektere se delaly i stolitrove.
Samostmivaci zrcatko T4 nema
Horkovzduch ohriva vzduch a teplovod ohriva vodu (prihrev) s hodinama jde pouzit jako horkovzduch v kombinaci s climatronikem (D4W)
Tazne na 111kW max 2tuny....
VW Caravelle T4 long
Vw Transporter T3 syncro
VW Golf Country syncro
Vw Golf III. Tdi
Uživatelský avatar
trcek
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 zář 2011, 21:39
Bydliště: South Bohemia

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 30 lis 2011, 23:29

určite max 2tony?
kamoš ma 111 carravelu a ma 2500kg a dalši ma multivana 2001 dokonca 75kw a ma 2500kg som myslel že u silných motorizácii z výbavov (celková hmotnosť auta) je to samozrejmosť

tato info ma celkom zarazila

na čo si dať pozor pri obhliadke T4? mali aj posledne ročniky problem z koroziou? lemy, prahy, podvozok auta?
VAG 907 mám, a VIN skusim overiť cez telefon priamo pri aute ak ho predavajuci neposkytne pri prvom kontakte telefonickom
da sa na T4 dať záhradka (kôli strešnému boxu)
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod trcek » 30 lis 2011, 23:42

Urcite ano, ale nekdo kdo driv mel moznost si to na 2500zvysil.
Koroze zas tak velka u poslednich T4 neni.
Zahradka jde dat
VW Caravelle T4 long
Vw Transporter T3 syncro
VW Golf Country syncro
Vw Golf III. Tdi
Uživatelský avatar
trcek
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 zář 2011, 21:39
Bydliště: South Bohemia

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 30 lis 2011, 23:59

hm no to je celkom zaujimava a niva info pre mna
budem sa musiet poobzerať po takom čo ma už 2500 priamo za hranicami
BTW : T5 ma kolko na tažne 128kw multivan?

teda nič konkretne na čo sa pri kupe exrea zamerať pri T4
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod trcek » 01 pro 2011, 08:04

T5 má na taznem 2500 kg
VW Caravelle T4 long
Vw Transporter T3 syncro
VW Golf Country syncro
Vw Golf III. Tdi
Uživatelský avatar
trcek
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 zář 2011, 21:39
Bydliště: South Bohemia

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 02 pro 2011, 15:25

oka, ajtak pravdepodobne padne vyber na T4 aj koli financiam (kedže T5 v stave a vybave je skoro raz tak draha)
dakujem za info keby ma niečo napadlo opýtam sa tu....
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 02 pro 2011, 19:12

este ma potulky po inzeratoch priviedli k otazkam:
horkovzduch je ked je na hodinkach koliečo asi na regulaciu teploty? byva original aj dialkove ovladanie pre zapnutie bufiku?
na paneli kde su ovladače pre vyhrievane sedačky, vypínatelné ESP, vyhrev zadného okna som si na niektorých všimol taky dvojvypínač uplne nalavo čo to ovláda? Hore je niečo čo neviem popisať (aky to je znak) a dole je jak keby nejake osvetlenie

Spetne zrkadla byvaju vyhrievané?
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod pavouk » 03 pro 2011, 00:40

Ano horkovzduch je s kolečkem pro regulaci teploty,dálkové ovládání standartně nebývá.
Pokud jsou zrcátka el. ovládaná jsou vždy zároveň i vyhřívaná.
Ten dvoj vypínač těžko říct zkus to sem nakopírovat když to člověk uvidí spíš se zjistí co konkrétně to je.
Kůň je nebezpečný zezadu beran zepředu ale BLBEC ze všech stran.
Uživatelský avatar
pavouk
 
Příspěvky: 127
Registrován: 22 zář 2011, 22:59
Bydliště: Vinařice

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 03 pro 2011, 01:11

tu su fotky
a kde byva vyhrievanie zrkadiel? alebo sa zapina automaticky z vyhrevom zadneho okna? lebo na ovladani spetakov vyhrievanie nevidim
este sa spytam ohladne navi DX, je vždy k navi aj CD menič? Ak ano kde je umiestneny?
takže horkovzduch sa da nastaviť na určitu hodinu a teplotu, napr rano pridem do vykureneho auta z predhriatym motorom?
Přílohy
2877148_17.jpg
2877148_19.jpg
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod tdiracing » 03 pro 2011, 14:49

Vyhřívání zrcátek se zapíná společně s vyhříváním zadního okna.
Navigace DX má vždy CD měnič na 6CD a je umístěn ve středovém kaslíku.
Horkovzduch se dá nastavit na určitý den a hodinu,tak že ráno přijdeš do vyhřátého auta,ale motor ti to neohřeje poněvač toto nezávislé topení není nijak spojeno s motorem,horkovzdušné topení poznáš tak,že má před zadním levým kolem výfuk,celé to topení je umístěno pod podlahou na levé straně,ve střední části téčka
Přílohy
cd-changer 1.jpg
Půjčeno z bazoše od Dolíka
cd-changer 1.jpg (21.51 KiB) Zobrazeno 115037 krát
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod pavouk » 03 pro 2011, 19:41

Takže podle fotky to vypadá že je to bývalí taxík horní vypínač byl na zapnutí světla TAXI a spodní byl na vnitřní osvětlení ale dost často se používal i jako přídavný vypínač například na spínání teplovodního bufíku předělaného na nezávislé topení.
Kůň je nebezpečný zezadu beran zepředu ale BLBEC ze všech stran.
Uživatelský avatar
pavouk
 
Příspěvky: 127
Registrován: 22 zář 2011, 22:59
Bydliště: Vinařice

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 03 pro 2011, 22:07

super, konečne pomaly spoznávam Tčko a uceluje sa mi predstava čo kupiť a aku vybavu vybrať
takže horkovzduch určite bude na zozname vybavy
jedine čo mi je luto že ich viac nemalo xenony, takže ak sa bude dať zohnať komplet svetla projektzwo aj z nivelaciou a ostrekmi bude to prva prerabka
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod pavouk » 03 pro 2011, 22:25

Obrovská výhoda T4 je univerzálnost v podstatě cokoli tě napadne že ti tam chybí dá se vcelku bez problémů dodělat ať se jedná o navigaci tempomat klimatizaci nebo dodatečné předělání teplovodního bufíku na nezávislé topení,což u T5 tak jednoduše nejde.
Kůň je nebezpečný zezadu beran zepředu ale BLBEC ze všech stran.
Uživatelský avatar
pavouk
 
Příspěvky: 127
Registrován: 22 zář 2011, 22:59
Bydliště: Vinařice

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 03 pro 2011, 22:45

hej hej evidujem že sa na to da kadečo poriešiť, aka je rozteč t4? 5x112 alebo 5x120?
a najvačši ofivialne povoleny rozmer kolesa je 18 tušim a pneu??
pred par rokmi som si dorabal veci do passata ktore mi tam chybali no Tčko chcem kupiť už z čo najvačšou vybavov aby som dorobil iba nejake veci (ako napr xenony, zavesy na okna a podobne vychytávky čo spríjemnia život)
takže v tomto mam jasno radšej prihodim nejake €čka a vybava tam bude origo
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod ARYS » 03 pro 2011, 23:40

T4 má rozteč 5x112
ARYS
 
Příspěvky: 14
Registrován: 25 lis 2011, 16:05
Bydliště: Praha 5

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod James » 04 pro 2011, 11:59

Pokud jsou v autě tyto hodinky, tak znamená že v autě jaký typ topení a co umí?
Přílohy
topení.JPG
Uživatelský avatar
James
 
Příspěvky: 8
Registrován: 20 říj 2011, 15:27
Bydliště: Praha 4

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod tdiracing » 04 pro 2011, 12:37

Toto jsou hodiny k teplovodnímu nezávislému topení(D4W),umí v podstatě to samé co ovládání horkovzdušného topení,nařídit datum a čas spuštění,nebo okamžité spuštění nezávislého topení.co neumí je regulace tepla,toto se dávalo ve spojení pouze s klimatronikem od roku 1999,což je červeně podsvícený ovladače.U staršího provedení(zelené podsvícení) se toto nemontovalo,jelikož starší provedení klimatroniku má ovládání klapek podtlakem kdežto nový klimatronik má elektrické ovládání pomocí servomotorů.Tak že pokud se těmito hodinkami sepne teplovodní nezávislé topení servomotorky automaticky nastaví klapky v klimatroniku tak aby to topilo na plný výkon
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod James » 04 pro 2011, 12:43

Díky, takže pouští teplo do kabiny a motor neohřívá? Nebo naopak? Dík
Uživatelský avatar
James
 
Příspěvky: 8
Registrován: 20 říj 2011, 15:27
Bydliště: Praha 4

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod pavouk » 04 pro 2011, 15:21

Teplovodní ohřívá vodu tudíž ohřívá jak kabinu tak i motor.
Kůň je nebezpečný zezadu beran zepředu ale BLBEC ze všech stran.
Uživatelský avatar
pavouk
 
Příspěvky: 127
Registrován: 22 zář 2011, 22:59
Bydliště: Vinařice

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod tdiracing » 04 pro 2011, 16:09

U D4W to neplatí,je tam z výroby umístěn třícestný elektroventil který při spuštění uzavře přívod teplé vody do motoru,občas se stane že tento ventil přestane fungovat a topení normálně naběhne ale do kabiny žádné teplo nejde,a u rozšiřovací sady na příhřevy ,(aby z příhřevu motoru mohlo být nezávislé topení)tam je také podobný ventil.To je z toho důvodu aby to lépe topilo.
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
www.transportercentrum.cz
Tel:736 53 86 86
Uživatelský avatar
tdiracing
 
Příspěvky: 296
Registrován: 19 zář 2011, 21:45
Bydliště: Slaný

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod Tunerko » 04 pro 2011, 22:35

takže aj teplovodne aj teplovzdušne su vlastne svojim sposobom bufiky?
predohrev je teda niečo ine?
sorry ak sa blbo pytam ale mam v tom galimatiaš
teplovzdušne, bufik, hodinky z ovladanim teploty, nastavenie času a datumu kedy sa spusti a z fukarov ide teply vzduch
teplovodne, hodinky bez ovladania teploty, kuri naplno pri zapnuti, a ohrieva aj vodu teda komplet motor....

je to tak spravne? čo je teda prihrev?

ak k teplovodnemu aj k teplovzdušnemu sa da nahodiť dialkovy ovladač?
Tunerko
 
Příspěvky: 13
Registrován: 14 říj 2011, 20:51

Re: Par otazok a rad pred kupou

Nový příspěvekod trcek » 04 pro 2011, 22:45

Ke vsemu jde dat dalkove ovladani.
Skoro kazda T4 s TDi motorem ma tzv. prihrev, bufik atd, je to ten vyfuk pred levym prednim kolem, a to je teplovodni prihrev motoru. Lepsi vybava mela tento prihrev silnejsi 4kW s ovladanim na palubce (bez kolecka) a tim se dalo jak predehrat motor tak i vyhrat vnitrek ale to bere dost baterku. Jinak horkovzduch je na baterii mene narocny a je to ten s koleckem na ovladani intensity...
VW Caravelle T4 long
Vw Transporter T3 syncro
VW Golf Country syncro
Vw Golf III. Tdi
Uživatelský avatar
trcek
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 zář 2011, 21:39
Bydliště: South Bohemia

Další

Zpět na T4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron