Jak jsem koupil, tak prodávám. Nedělám si nárok, že toto řešení je všelék, a že víc nepokazí než napraví, a proto za něj nenesu zodpovědnost. Objevil jsem ho na jednom blogu kanadského kutila, a pokud má někdo možnost a má "pokusného králíka", kde by to mohl vyzkoušet, budu mu vděčný. Autor uvádí, volně přeloženo: hluk vakuové pumpy je údajně (a jedině) způsoben nedostatečným mazáním tyčky. Tato se tím pádem přidírá, její pohyb vázne a nepohybuje se volně v celé délce dráhy , a tak nestačí dojíždět včas až do krajních poloh, a naráží z jedné strany na vačku , a z druhé strany na funkční část pumpy. Protože nestačí kontinuelně sledovat plynulý tvar vačky, tak od této odskakuje a efekt je, že působí jako kladivo, které tu pumpu rozseká. Správným mazáním, resp. níže popsaným řešením je tyčka podstatně lépe mazána, a životnost pumpy se několikanásobně prodlouží. Mázání tyčky / náhonu vakuové pumpy je od výrobce nedostatečné, konstrukčně nevyřešené, naštěstí je otvor pro vedení tyčky umístěn těsně nad olejovým kanálkem, a tak stačí provrtat malý otvor a tím spojit vedení tyčky s tlakovým kanálem. Otvor musí být velice malý, (průměr neuveden) aby nenastal pokles tlaku , respektive "bypass" oleje pro mazání dalších uložení. Tolik autor. Podotýkám, že onen Kanaďan měl motor ze staré Audiny pětiválce, který adaptoval do T3 Vanagon, ale tvrdí, že hlavy jsou v místě umístění pumpy stejné jako VW v T4. Jsem zde nový, tak nevím, jestli se mi podaří vložit obrázky, pokud ne vložím je znovu až se to naučím.